...

...

piątek, 7 lutego 2014

Tarta z wędzonym łososiem i twarogiem.





Od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie ale nie wiedziałam jak ją zrobić...wiec to mój przepis autorski .Wyszła wyśmienita i często będzie gościła na moim stole:))))))))


SKŁADNIKI:

1 op ciasta francuskiego ( idę na łatwiznę :) )
łosoś wędzony ok 150 g
2 kost twarogu zmielonego
4 jajka
ser ja użyłam GORGONZOLE
koperek

WYKONANIE:

Ciasto francuskie możemy podpiec wysypując na nie fasolę aby nie urosło na środku.
Twaróg ucieramy z żóltkami ,dodajemy sól , pieprz i ubite białka .Następnie dodajemy łososia pokrojonego w kawałki lekko mieszając dodajemy posiekany koperek.Wylewamy masę na ciasto francuskie i ścieramy ser jeśli mamy żółty,ja pokroiłam gorgozole.Wkładamy do piekarnika ok 40 min.


Spróbujcie bo warto:))))))) SMACZNEGO MONIA

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz